۳ پاسخ

عزیزم دارو چیه بدترش نکن .. هرکار دکتر گفت انجام بده چون این دندون باید سالها بمونه براش ...و اینکه دوستم بچشو با بیهوشی برد ونجام داد راحت بود نترس

دخترمو همین فروردین بردم با بیهوشی درست کردم تازه 12تاشو، راحت شدیم منم میترسیدم ولی بهترین کاربود

خب اگر میدونی وایمیسته که بدون بیهوشی انجام بده هزینش هم کم تره
ولی با بیهوشی خیلی خوب و راحته من انجام دادم اصلا هم پشیمون نیستم

سوال های مرتبط