۳ پاسخ

عادت نکردی،چند روزه خوب میشی

احتمالاعصبادستت مشکل پیداکردن برودکتر بادارو حل بشه چون ممکنه به مرورزمان ضعیف ترشن نیازبه عمل باشه یکی ازآشناهاماهمینجورشده بودمیگفت حتی نمیتونستم ی کاسه آب کشی کنم بزازم توآبکش

والا من خودم به شخصه سر جریان جنگ ۱۲روزه و ی سری مشکلات خانوادگی ی مدت درد از تو دستم وارد انگشتام میشد دوباره برمی گشت چند روز قرص آرام بخش خوردم به کل درد دستم رفت .

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان 😍آيهان 😍 مامان 😍آيهان 😍 ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۴ سالگی
مامان شازده مامان شازده ۴ سالگی