این دیفن برای سرماخوردگی تو بارداری ضرر داره یا نه؟

تصویر
۴ پاسخ

نه اوکیه
دکتر من می‌گفت تا سه روز هر ۸ساعت بخور با قرص سرماخوردگی

نه اوکیه

منم دکترم گفت نباید بخوری فقط قرقره مجازه

فقط قرقره کن نخورش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری