یکبار فوقش دوبار.گاهی اوقات هم دو روز یبار پیپی میکنه
۳الی ۴ بار
دخترمن۴/۵بار
من شیر خودمو فقط میدم
هر۴روز ۵روز یه بار
هر دو روزی یکبار ولی با حجم زیاد🤪
معلوم نمیشه دو بار شایدم ۵ بار ....... تا ۷، ۸ بار طبیعیه
در روز ی بار گاهی دو روزی ی بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.