کسی مگ با جلوگیری طبیعی باردار میشع؟

۱۰ پاسخ

اره من سال قبل باردار شدم

بله من

برا من خطا نداشته و جواب داده تو این 6سالی که بچه نمیخواستم،البته نه اینکه کل 6سال طبیعی جلوگیری کنم،گاهی کاندوم گاهی طبیعی.ولی خب احتمالش زیاده خطابده.

بله ومن الان باردارم

با پیشاب هم امکان بارداری هس
چون پیشاب اسپرم زنده داره

بله میشه من خودم با اینکه جلوگیری داشتیم باردارشدم تو شوک بودیم چجوری ولی شده بود تازه تنبلی ام دارم

این روش اصلا روش جلوگیری محسوب نمیشه عزیزم

بله.

آره عزیزمم

بله چون جلوگیری نیس

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی هفته پنجم بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری