#فرزندپروری تب کودک

تصویر
۳ پاسخ

شربت هیدروکسی زین .پماد کالامین

ببر حموم دوش آب سرد نه خیلی سرد بگیره

الهییی عزیزم، ببرش حموم خنکی بزن به بدنش دیگه مجبوره چند روز تحمل کنه خیلی عذاب آوره انشاالله زودتر خوب شه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگام ❤️ مامان پسر قشنگام ❤️ ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی