باید پوستشو بگیری
بادوم رو هر مقدار که خواستی با آب جوش در حد چند دقیقه خیس کن بعد پوستشو بگیر و بعد رنده یا آسیاب کن بعدش توی تابه یکم تفت بده و بعد میتونی بریزی تو شیشه و داخل یخچال نگه داری هر وقت هم خواستی درست کنی هر مقدار آرد برنج ریختی همونقدر هم از پودر بادوم بریز
چجوری درست کردی؟
بادام وباپوست ریختی🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.