مامانا 38.100تب هس ؟ میخام چن روز دیگه واکسن 6ماهگی پسرمو بزنه

۳ پاسخ

تب داره قطره استامینفون بده حتما

آره قطعا تبه

اره حتما تبه
از ۳۷ یا ۳۷ و نیم به بعد تبه

سوال های مرتبط

مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد ۳ سالگی