۱۰ پاسخ

بریز تو ظرف پلاستیکی درشم محکم ببند بذاریخچال تو بیرون حشره میزنه

بهترین اره که. نون خیلی باهاش خوب میشه خمیر پیتزا هم میشه تو فریزر نگه دار آرد و

کیک هویج ک گردو درست کن خوب میشه

یه کیسه خیلیه.... بسته بندی کن بزار یخچال تا حشره نزده ... فقط میتونی نون باهاش بپزی... یا حلوا درست کنی.

آرد سبوس دار زود حشره میزنه باید سریع استفاده بشه حالا یه کیسه آرد برای چیش بود؟؟؟

مگه ارد سیاه دارین

باید زود استفاده کنی وگرنه حشره میزنه

عکسشو بفرس

نان میشه درست کرد

خیلی سیاه مگه؟؟؟؟

سوال های مرتبط