۹ پاسخ

نه حداکثر نصف پیاله بعضی وقتام کمتر

ن بابا

نه بابا دو سه قاشق اونم چایخوری اونم بزور

اشتهاش بستگی به غذا داره مثلا چیزایی که توش موز باشه بااشتها میخوره تااخرش

بعضی چیزا مثل موز پوره شده یا فرنی موز اره ولی بعضی غذاهارو چند قاشق کوچیک

نه عزیزم

نه هر چیزی درست کنم نهایتا دو قاشق چایخوری لطف‌کنه بخوره
دارم دق میام ☹️☹️

نه کلا توقع زیادی نداشته باش الان زیاد غذا بخورن عزیزم بیشتر بچها تا یسالگی غذای اصلیشون همون شیر مادره یا شیرخشک

بعضی چیزارو درست میکنم یه پیاله میخوره بعضی چیزارو نصف میخوره

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی