۲ پاسخ

سینه رو نمیگیره
جیغ می نه زیر سینه ولی پستونک و شیشه شیر راحت همون ساعت میگیره

نمیگیره کلا هرکاری کنه سینو بزاری دهنش نمیگیره

سوال های مرتبط