سلام خاله ها این یه گوشه از کلکسیون جورابای منه😍😂

تصویر
۱۰ پاسخ

و منی که یدونه جوراب خریدم اونم بزرگه فک‌کنم برای یکسالگیشه

بعد من چهارتا گرفتم میگم زیاده 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😂

اوخی عزیزم

آخی به سلامتی

ای جونم فسقلی🥺🥺

ووییییی اونیکه خرگوش داره چ خوشگلهههههه

ای خدا 😍

برا دختر من 🥹🥹🥹

تصویر

عه پسر منم خیلیی جواب دارع جوراباش خیلی نازن 🥲

مبارکه ایشالله همیشه تنش سالم باشه❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان آوین جان❤️ مامان آوین جان❤️ ۸ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاه پسر💙 مامان شاه پسر💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد