و منی که یدونه جوراب خریدم اونم بزرگه فککنم برای یکسالگیشه
بعد من چهارتا گرفتم میگم زیاده 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😂
اوخی عزیزم
آخی به سلامتی
ای جونم فسقلی🥺🥺
ووییییی اونیکه خرگوش داره چ خوشگلهههههه
ای خدا 😍
برا دختر من 🥹🥹🥹
عه پسر منم خیلیی جواب دارع جوراباش خیلی نازن 🥲
مبارکه ایشالله همیشه تنش سالم باشه❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.