۵ پاسخ

من که سزارین کردم نپوشوندن چیزیم نگفتن

من سر زایمان اولم از اون باند کشیا اومدن بستن ب پام

نه واجب نیست اما اگه بپوشی پاهات ورم نمیکنه.. من سر زایمان اولم نپوشیدم یکم ورم کردم دو روزه خوب شدم چیز مهمی نیس

اره حتما باید استفاده بشه ک خون تو پاها جریان بیشتری داشته باشه. بمونه لخته شه پای جون ادم وسطه. بنظرم از شکم بند بعد زایمان واجبتره حتی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان آوین جان❤️ مامان آوین جان❤️ ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد