مال منم دختره هر روز یه اسم میزاریم بعد با شوهرم دست میدیم که اسم رو قطعی انتخاب کردیم و دیگه عوض نمی کنیم
دوباره که فردا بلند میشیم به هم میگیم یه جوری نیست این اسم؟ آدم نمی تونه صدا کنه🤣🤣تا الان صدبار اسم قاطع گذاشتیم🤣
بارانا
السانا
دلانا
آویسا
آوینا
رزا
نفس
مانلی
دلسا
سلین
سلنا
من النا و آیناز و ترنم دوست داشتم گذاشتم لای قران ترنم انتخابمون شد
دل آرام
دلین🌸
هانا پناه نفس
من خدا بهم پسر داد اگه دختر بود مال بچه خودمو میذاشتم دلا
پناه
نور
ایرن
دلوین
ماهلین
ایران
نلین . دلارا. دلانا .نلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.