۱۰ پاسخ

مال منم دختره هر روز یه اسم میزاریم بعد با شوهرم دست میدیم که اسم رو قطعی انتخاب کردیم و دیگه عوض نمی کنیم
دوباره که فردا بلند میشیم به هم میگیم یه جوری نیست این اسم؟ آدم نمی تونه صدا کنه🤣🤣تا الان صدبار اسم قاطع گذاشتیم🤣

بارانا

السانا
دلانا
آویسا
آوینا
رزا
نفس
مانلی
دلسا
سلین
سلنا

من النا و آیناز و ترنم دوست داشتم گذاشتم لای قران ترنم انتخابمون شد

دل آرام

دلین🌸

هانا پناه نفس

من خدا بهم پسر داد اگه دختر بود مال بچه خودمو میذاشتم دلا

پناه
نور
ایرن
دلوین
ماهلین
ایران

نلین . دلارا. دلانا .نلا

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری