سلااام قشنگا
ناهار فسقل هاتون چی بود؟😗😋

۵ پاسخ

لوبیا پلو

اشکنه مرغ

کته ماش وسینه مرغم قاطیش کردم

براش سوپ درست کرده بودم
خیلی خوشش اومد😍

هویج پلو با مرغ

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان سام🩵 تیام مامان سام🩵 تیام ۱۶ ماهگی
مامان شهاب💙 مامان شهاب💙 ۱۲ ماهگی
مامان آدریانا💞 مامان آدریانا💞 ۸ ماهگی
مامان فاضل🤰🏻🫀 مامان فاضل🤰🏻🫀 ۸ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آرام👫آراد مامان آرام👫آراد ۱ سالگی