منم همینطورم برای توکه ورمش خیلی بیشتره من همین الان زنگ زدم دکترم گفت یه بالشت بزار زیر پات وفشارت هم چک کن اگه ورم رفت وفشارت بالا نبود خوبه ایرادی نداره اگه ورم هم نرفت بیا مطب
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
اره عزیز یه نمه ورم داره نمک نخور
دو طرف ادم هیچوقت قرینه نیست الان توجه کردی فهمیدی
نه عزیزم طبیعیه منم همش فکر میکنم ورم دارم
یکم ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.