من هنوز نذاشتم و نخواهم گذاشت، سختی شو ب جون میخرم
خیلی زوده الان تلویزیون ببینه اون که نمیدونه ولی تو مامانشی باید نزاری
منم میذارم مجبورم یکم سرگرم میشه کارامو انجام میدم
عزیزم تو که میدونی ضرر داره چرا میزاری بچه که نمیدونه چی خوبه چی بده نکن اینکارو ظلم نکن
ما خودمونم تلویزیون نمیبینیم 😂
۲ ماهشه تلوزیون😐اونم از این فاصله😐😑
من تاحالا نذاشتم اصلا ازوقتی ک پسرم ب دنیا اومده خیلی کم تلویزیون روشن کردم
من میزارم از ۶ ماهگی ولی دیگ خودشه اصلا نگاه نمکنه اگ ازش قامش کنی بیشتر نگاه میکن خودش نگاه کن خسته میش دیگ نگاه نمکنه
من جلو تلویزیون نمبذارمش ولی همونقد که تو بغلمه و تو پذیرایی میچرخیمم نگاش میوفته ،مشکلیه؟
اشتباه میکنی عزیزم
😆😆😆😆😆
چراا؟؟ مشکلش چیه
منم پسرم نگاه میکنه ،خیلی دوست داره.
تا دوسالگی نباید ببینه؟
پسر من به شدت علاقه داره یعنی صدای تلویزیون میاد هر جوری باشه سرشو میچرخونه ببینه
یا کنار همسرم میزارم سرشو میچرخونه به سمت گوشی
میگن تو این سن روی رشد مغزی تأثیر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.