منم نودو هشت بود گفت لب مرزه چندبار تکرار کردم باوجود رژیم همون بود قند ناشتا بالابود آخر با متفورمین هفتاد و خورده شد باز تالحظه زایمان باید چک بشم
۷۵بود
من73 بود
۷۰ بود مندو دفه ازمایش دادم
۷۹
یکم رعایت کنی درست میشه
واسه من ۹۲ بود بازم گفت زیاده🥲
تا ازمایشت چن ساعت ناشتا بودی ؟
۷۶ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.