۸ پاسخ

منم نودو هشت بود گفت لب مرزه چندبار تکرار کردم باوجود رژیم همون بود قند ناشتا بالابود آخر با متفورمین هفتاد و خورده شد باز تالحظه زایمان باید چک بشم

۷۵بود

من73 بود

۷۰ بود من‌دو دفه ازمایش دادم

۷۹
یکم رعایت کنی درست میشه

واسه من ۹۲ بود بازم گفت زیاده🥲

تا ازمایشت چن ساعت ناشتا بودی ؟

۷۶ بود

سوال های مرتبط