۱۳ پاسخ

ن خیلیم عالی شده انشالله صدو بیست سالگیش گل پسری😘😘

خیلی خوب شده😍

چ کیکی دستت طلا❤️👍

تابلو باشه چیه مگه باید افتخار کنی ک

چحوری خامه ای درست میکنی

خیلی خوب شده که کیک اسفنجی درست کردی؟؟

افتخار کن هنرمند

خیلی قشنگه❤️❤️

ووی چه قشنگه دستت درد نکنه ♥️😍😍

ن خیلی خوبه فقط نوشته تابلو یجوریه مثلا دهمین ماهگرد بنویسی بهتره بنظرم

خدایی خعلی خوبه

نه خیلی خوب شده

نههه اصلااا

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی