۵ پاسخ

پسر منم از اواخر ۸ ماهگی شیر معمولی خورد و اذیت نشد ولی صبر کردم بهش لبنیات ندادم تا الان که توی ۱۱ ماهگیه. خداروشکر کامل برطرف شده . میتونی فعلا یه ماه دیگه صبر کنی چون واجب نیس لبنیات بخوره یا اینکه تست بگیری ولی نترس فوقش اذیت شد دیگه نمیدی

چ خوب کاش بشه ی روزی الرژی شاهانم بره و دیگه برنگرده
خسته شدم از دست این حساسیتشششش
کل بدنش همیشه کهیرر
مدفوعش همیشه خلطییییییی

منم رژیم‌بودم ایان عید رژیمم شکستم.و لبنیات خوردم(البته ماست و شیر هنوز نخوردم)ولی هنوزمیترسم که به خودش بدم

گلم میگی شیر معمولی میخوره اذیت نیست پس میتونی بدی

باید دونه دونه تست بگیری

سوال های مرتبط