پسر منم از اواخر ۸ ماهگی شیر معمولی خورد و اذیت نشد ولی صبر کردم بهش لبنیات ندادم تا الان که توی ۱۱ ماهگیه. خداروشکر کامل برطرف شده . میتونی فعلا یه ماه دیگه صبر کنی چون واجب نیس لبنیات بخوره یا اینکه تست بگیری ولی نترس فوقش اذیت شد دیگه نمیدی
چ خوب کاش بشه ی روزی الرژی شاهانم بره و دیگه برنگرده
خسته شدم از دست این حساسیتشششش
کل بدنش همیشه کهیرر
مدفوعش همیشه خلطییییییی
منم رژیمبودم ایان عید رژیمم شکستم.و لبنیات خوردم(البته ماست و شیر هنوز نخوردم)ولی هنوزمیترسم که به خودش بدم
گلم میگی شیر معمولی میخوره اذیت نیست پس میتونی بدی
باید دونه دونه تست بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.