نظرتون راجبه پودر بچه چیه؟

۸ پاسخ

میگن خوب نیس تو حلق بچه میره من واسه دخترم پودر بچه مدل کرم گرفتم خیلی خوب بود مث کرم میزنی لا پا و گردن بچه

ممنوع شده چون گَردش میره تو گلوی بچه

منم کم استفاده میکنم اونم اول یکم میریزم تو دستم بعد کم کم میمالم زیر گلوش. فقد. که ملتهب نشه

منم استفاده میکنم راضبم
ولی هی میگن خوب نیس میخواستم نظر شمارو بدونم

من استفاده مبکنم و واقعا راضی ام.

من شنیدم استفاده زیاد خوب نیست.

تابستون فقط چند باری برای جلوگیری از عرق سوز شدن تو مسافرت برای دخترم استفاده کردم

خوبه فقط نزار به دهن و دماغ برسه گردش

خوبه من استفاده کردم قرمز ی شو کلا برد

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان پسرا🥰 مامان پسرا🥰 ۱۲ ماهگی