۱۱ پاسخ

من از اول ببلاک دادم دیروز بردمش دکتر گفت ۶۰۰گرم اضافه کرده ببلاک و ادامه بده،من از نان خیلی میتزسم ولی ببلاک خوبه برا بچم،روزی ی بار نهایتا دوبارم مدفوع داره گفت اگه کولیکی یا دلذرد شد همین ببلاک کامفورت و بده

من نان میدم خوب بود اذیت و نفخ هم نداشت کمکی میدادم ، اگر بالا میاره از اون نیس فقط و اینکه میتونی نان ARبگیری براش بالا نمیاره منم ARگرفتم براش

دختر من اولش براش اپتامیل گرفتیم قبول نکرد جیغ میزد از گشنگی هلاک شد ولی چند قطره خورد دیگه لب نزد گریه میکرد چند ساعت وگشنه تا اینکه شوهرم رفت نان خرید قبول کرد و خورد وخوابیدفرداش دوباره گشنه شد اومدم اپتامیل درست کردم دوباره گفتم شاید اونجا چون گشنه بود خورد ولی بازم قبول نکرد دیگه نان دادیم
فقط برای دختر من اینجوری بود که مدفوعش رنگش تیره بود تمام دوران شیرخوارگی ونسبت به بقیه بد بود تر بود
برعکس بقیه که غذاخور میشن مدفوع بدبو میشه دختر من غذا خور شد درست شد این تجربه من بود

من نان میدم راضیم روزی ۱تا دوبار دستشویی میکنه وزن تولدش ۲/۵۰۰بود الان ۶/۵۰۰وزنش

گیکوز خوبه ولی تو میتونی قوطی۸۰۰بخری
؟ اپتامیل من دادم راضی بودم

کلا افتضاحه نان

اره خیلی سنگینه برا شروع

نان میکشه بچه ها رو بچم داشت جون میداد از دل درد توبه توبه مثل سم میمونه بشدت دل درد و یوبوست میگره

من خودم به دختر اولم ببلاک دادم...به اینم میدم خیلی راضیم

نان سنگینه

یکی ازاشناهای ما نان میداد
بچش الا چهارسالشه مشکل یوبست داشت بردش دکتر گفته مال همون نانه خیلی سنگین بود گوارش بچه رو نابود کرده

سوال های مرتبط

مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی