۷ پاسخ

بخاطر شیره برفک کنار لپم هست و بچه قشنگ نمیتونه شیر بخوره

نه طبیعیه بخاطر شیرخشک

نه چربی شیره عزیزم همه بچه ها همینطورن

شیره عزیزم بچه منم اینجوره

بخاطر شیری ک میخورن هستش ازمن همینجوریه

اگه شیرخشک میخوره از اونه

دختر منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان نورا ✨️ مامان نورا ✨️ ۸ ماهگی
مامان گیلاس🍒وکنجد👼 مامان گیلاس🍒وکنجد👼 ۱۳ ماهگی