۳ پاسخ

از ۴ماهگی زود نیست دکتر بهت گفت شروع کنی یا بهداشت

منم دیروز شروع کردم اینجوری درست کردم: یک مقدار آب جوشیده یا آرد برنج و گذاشتم رو حرارت یکم نباتم اضافه کردم یکم سفت ک شد برداشتم بهش شیر خودمو اضافه کردم تا غلظتش خوب بشه (از شیر مادر یکم غلیظ تر) دیروز و امروز اینجوری دادم از فردا می‌خوام توش بادومم بریزم

فرنی با آب درست کن

سوال های مرتبط