از ۴ماهگی زود نیست دکتر بهت گفت شروع کنی یا بهداشت
منم دیروز شروع کردم اینجوری درست کردم: یک مقدار آب جوشیده یا آرد برنج و گذاشتم رو حرارت یکم نباتم اضافه کردم یکم سفت ک شد برداشتم بهش شیر خودمو اضافه کردم تا غلظتش خوب بشه (از شیر مادر یکم غلیظ تر) دیروز و امروز اینجوری دادم از فردا میخوام توش بادومم بریزم
فرنی با آب درست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.