۹ پاسخ

عزیزان ببخشید درگیر بودم با آرادعذر میخوام🙏🏻🌹
موارد لازم : ۳عدد انجیرخشک و۵دونه بادام درختی ۱عدد موز یه قاشق پودر سنجد و یه قاشق سویق کودک که اگه نداشتین عیب نداره. وخرما اگه نداشتین شیره خرما بریزین
دستورش: انجیر و بادام درختی هارو با یه لیوان اب جوش میذاریم چندساعت استراحت کنه تا پوست بادام به راحتی دربیاد، بعد بادام پوست کنده و انجیر و موز و شیره خرما و پودر سنجد رو با هم میکس میکنین ومیدین و شیرینه بخاطر موز و انجیر و بچه ها بشدت دوست دارن 🌹🌹🌹🌹🌹

میشه یه روزتویخچال نگه داشت

داخلش چی داشت دستور بده لطفاً

دستوررر

دستورش لطفا

دستورش میگی گلم

دستورش بگولطفا

دستورش چطوریه عزیزم

چیا داشت

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی