نه بابا کلا من میزارم جلو تلویزیون إروم میشن کاری از دستم بر نمیاد دیگه
نه ما اصلا نمیذاریم
توی طولانی مدت تمرکزشونو بهم میزنه
و بعد ها از چیزای ساده لذت نمیبره
من بچه های فامیل که دائم جلو تلویزیون بودن رو دیدم
هیچوقت با اسباب بازی دیگه بازی نکردن
یه تبلت هم گرفتن براشون دیگه تکمیل شد
زیر ۱سال بهتر نبینن گلم
من میزارم
بله قطعا
نه بابامامان من میگه من که شمارو گذاشتم ندیدم
مخ تون مشکل دار بشه
درس تونم خوندین و تمام 😅😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.