۱۵ پاسخ

صبر کن روش کار کن میگیره

مبارک باشه 🌹

مبارک‌باشه عزیزم
دستتو حالت قیچی کن انگشت اشاره بالای نوک انگشت وسط زیر نوک سینت بگیر نازک بشه بذار دهنش

مبارکه

کجا زایمان کردی ؟
همش بزار دهنش بیدارش کن

ازمن یه سینمو ۱ هفته نگرفت امروز میگیره

باید هاله ی قهوه ای کامل بره تو دهنش..اگه مچ مچ صدا بده یعنی بد گرفته...خودت دستت میاد

تو ک میخاسی طبیعی شی چی شد سزارین شدی؟

صبر صبر صبر میگیره نگران نباش

من دخترم دو روز اول به سختی میگرفت زود خسته میشد یه شب بهش شیشه شیر دادم دیگه نگرفت سینه مو تا یک هفته کامل شیشه شیر دادم امروز دیگه سر امروز اومدم سر شیشه شیر رو جدا کردم گذاشتم رو سینه ام شروع کرد به خوردن
امتحان کن شاید اینجوری خورد

به پرستارا ام بگی یادت میدن چند بار بهشون بگو بیان تا یاد بگیری بچه ام یاد میگیره

تند تند بذار دهنش کامل سر سینه اتو بذار دهنش که یاد بگیره بتونه بخوره اگه خوابم هست باید بیدارش کنی من پرستارا میومدن کف پاشون میزدن تا بیدار میشدن

با دستت سر سینتو نازک کن بزار دهنش
خودش کم کم میگیره

۳۸هفته روز چن روز سزشدی؟

چن روز زمان میبره تا شیرت خوب بیاد.
همین ک ب سینت عادت کنه خودش میگیره

سوال های مرتبط