سلام عزیزم من رژیم اصلاح سبک هست
نون لواش، برنج، قندمصنوعی،مثل نوشابه،شکلات،کیک،بیسکویت،آبمیوه مغازه..،پفک،چیپش، خرما، خوراکی های کافئین دار اصلا اصلا مصرف ندارم اصلا.
نون فقط نون سنگک، یا تیری، بیشتر خوراک های سبزیجاتی میخورم، مغزیجات، گوشت ماهی، گوسفندی، مرغ گریل شده
حتی آبلیمو هم قند داره، میوه جات در روز یه دونه
برنج اصلا مصرف ندارم، شاید اونم یه میان وعده غذایی فقط اونم با برنج قهوه ای فقط یا محلی، یا سلاد کینوا جایگزین برنج هست
من کره بادام زمینی چون قندش صفر هست میخوردم با عسل یا شیره
یا ارده و شیره
تخم مرغ آبپز
برای شام و ناهار بیشتر پروتئین میخوردم مقدار برنجم در حد ۱۵ قاشق بود، سعی میکردم هفته ای یکی دوبار حبوبات بخورم
تاپیک منو ببین شاید بدردت خورد دمنوش ودوسین بخور
صبحونه شیره انگور و خرما و حلوا ارده .پنکیک با شیره انگور درست میکنم . ناهار و شامم همون غذای همیشگی ولی روغن و نمک کم استفاده میکنم .
من صبحونه تخم مرغ میخورم یا ارده شیره یا نون پنیر گردو رو پنیر تخم سیاه دونه میزنم ناهار فیله یا مرغ با نون یا برنج با خورشت برنج ۶تا قاشق بیشتر خورشت گوشت میخورم شام فقط نونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.