۲ پاسخ

اره بازم بخور و برو برای ازمایش

اره منم تیرویید داشتم قرص خوردم نرمال شد دکتر گفت قرصت رو همینجوری ادامه بده چون با قرص نرمال شد

سوال های مرتبط