بچه ها اسم گیلدا بنظرتون قشنگه؟ 💕🌳🌿

۷ پاسخ

قشنگه من یه شاگرد داشتم اسمش گیلدا بود کلاس سوم😍
یه دختر صورت گرد و سفید با موهای مشکی مواج که همیشه هم گیس بود😭😍

آره قشنگه هم گیلدا هم هیلدا

قدیمی یا جدید از نظر من قشنگه یادمه مامانم برای من و خواهرم یکی یدونه باربی خریده بود سفارش داده بود آورده بودن چون دوره من ممنوع بود عروسکهای باربی مال من آریل بود مال خواهرم گیلدا خیلی زیبا بود توی سینه اش یه قلب بود که وقتی فشار می‌دادی می‌گفت hello my name is Gilda

قشنگه ولی یه جوریه

آره ولی فک کنم دیگه قدیمی محسوب بشه

قشنگه ولی دهه 60_70،ولی قشنگه انصافا

اره ولی قدیمیه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلآنا 🍫🧸 مامان دلآنا 🍫🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری