قشنگه من یه شاگرد داشتم اسمش گیلدا بود کلاس سوم😍
یه دختر صورت گرد و سفید با موهای مشکی مواج که همیشه هم گیس بود😭😍
آره قشنگه هم گیلدا هم هیلدا
قدیمی یا جدید از نظر من قشنگه یادمه مامانم برای من و خواهرم یکی یدونه باربی خریده بود سفارش داده بود آورده بودن چون دوره من ممنوع بود عروسکهای باربی مال من آریل بود مال خواهرم گیلدا خیلی زیبا بود توی سینه اش یه قلب بود که وقتی فشار میدادی میگفت hello my name is Gilda
قشنگه ولی یه جوریه
آره ولی فک کنم دیگه قدیمی محسوب بشه
قشنگه ولی دهه 60_70،ولی قشنگه انصافا
اره ولی قدیمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.