خون ریزی ک شدید دارم اونم غلیظ شاید دفع بشه
ببین من تاپیک های قبلی تو دیدم اون لخته هایی که دفع کردی اصلا چیزی نیست
تو باید بافت بزرگ دفع کنی یه چیز دایره ای که بافت داره و بزرگ مثلا در حد کف دست
من با قرص سقط کردمولی با دارو گیاهی یکم ریسک داره
لطفا گیاهی هم از طب سنتی حالیش باشه بگیر
لخته های تاپیک قلبی هات فایده نداره باید بزرگ باشه
آخیییی🫤🥹
ابدا تو دوران بارداری هیچ چیزی رو سرخود نخور
اینا خودش ممکنه ب جنین آسیب بزنه
فقط تحت نظر ماما باش
چرا دکتر نمیری
آخه دارو گیاهی که تو بارداری خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.