دلیل اینکه سزارین انقدر گرونه چیه واقعا؟؟

۱۰ پاسخ

مرررررض دارن
که آدمو مجبور کنن به طبیعی

نمیدونم تو ایران اختیار تن بدن خودمون نداریم ی سری عوضی گیر میدن حتما طبعیی بابا بگو به تو چه ربطی داره من سزارین میخوام میگه ن نمیشه فقط فقط طبیعی

خب بخاطر اینکه میری تو اتاق عمل وسیله استفاده میشه برات هزینه پرسنلم هست
هزینه دکتر و ....
من نمیدونم چرا طبیعی ولی اختلافش انقد کمه با سزارین

والا تو خصوصی طبیعی شاید ۱۰-۱۵ درصد ارزونتر باشه
اون دیگه چرا انقدر گرونه

مواد بی‌حسی
آماده سازی اتاق عمل و استریلیزاسیون وسایل
موادی که استفاده میشه
دستمزد متخصص بیهوشی، کارشناس هوشبری، یک عمر تحصیل و تجربه پزشک، ماماها، پرستارها و...

چون بیشورن😐

چون اومدن طبیعی اجباری کردن واسه درد کشیدنمونم بقیه تصمیم میگیرن …من دکترم گفت لگنت کوچیکه نمیتونی ولی باید درد بکشی اگ نشد سزارین منم از همون روز دیگ پیشش نرفتم زنیکه نفهم😏😏😏اخرم رفتم شهر دیگ سزارین کردم

چون میخان مردم طبیعی بیارن اونایی هم که سزارین میارن بتیغن
نمیدونم چه سودی برا اونا داره

میدونی واس چی گرونه سزارین چون پول خون پدرمادراشونو از ما مردم بیچاره ها میگیرن

بخاطر اینکه پنج دقیقه کار داره کلی خسته میشن

سوال های مرتبط

مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری