۵ پاسخ

اگه شیرخودتو میخوره اره طبیعیه ..
پسر منم همینطوریه .دکتر دید گفت خوبه

اره عزیز عادیه
هرچی بزرگتر بشن بهتر میشه

عادیه نگران نباش

نه بالای ۷ بار اسهاله

بچه منم اونجوریه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🐣 مامان دلانا🐣 روزهای ابتدایی تولد