هفته پایینا کجان پس🤨🤨🤨🧐🧐

۹ پاسخ

واسه من همه دارن زایمان میکنن 🥹

منم اینجام😁

همین جا🤗🤗

اینجا☝️☝️

بهتر ک نیستن واسه من همش میاد بالا میگن آب خوردن زیاد ضرر داره نی نی خفه نشه😂😂هندونه ضررر داره ؟خدایی یسوالای میپرسن ادم حرصش میگیره😐😐😐

اینجا اینجاااا😁

فکنم به ما نشون نمیده، هفتمون پایین بود همه ۲۷-۲۸ بودن، الان ما ۲۷-۲۸ ایم همه دارن زایمان میکنن ادم انگیزشو از دست میده

جانم

اینجام.

سوال های مرتبط

مامان نفس❤ مامان نفس❤ هفته سی‌ودوم بارداری