۶ پاسخ

من که اگه هیچی نخورم غش میکنم

میشه یکی جواب بده چقد باید اب کرد

اولش خوبه بعد اینکه خوردی آدم حالش بد میشه

منم باید انجام بدم
چقدر این ازمایشو بد تعریف میکنن
استرس گرفتم

وای خیلی از این مرحله میترسم

خب فقط باید گلوگز رو بخوری تا پایان آزمایشت

سوال های مرتبط

مامان نفس❤ مامان نفس❤ هفته سی‌وسوم بارداری