۶ پاسخ

یه دونه ازاین رفیقا مثل خودت نیازمندم🫠❤️

منم ی دوست داشتم شرایطمون همین بود منم پا گذاشتم رو غرورم بهش پیام دادم ولی هیچی مثل قبل نخواهد شد و اون صمیمت نیس کاش پیام نمیدادم

ای بابا😑انشاالله هرچی خیره واسش پیش بیاد

توروخدا هواشو داشته باش خیلی زیاد. احتمال داره بلایی سرخودش بیاره

بگو طلاق بگیر .درستو بخون آینده تو بشاز

انشالله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی