دختر من س چهار قاشق بیشتر چیزی نمیخوره شیرم خیلی کم
البته درحدچندقاشق میخوره ولی بازخداروشکر
مثلامن امروزصبح فرنی سیب نهاریکم چرخکرده یه پیازنمک باکره تفت دادم بعددوقاشق برنج ویکم شوید بایه فنجون آب ریختم یه نیم ساعت پخت خیلی دوست داشت شام هم قیمه بدون لپه
دقیقا منم موندم که چی بدم دیگه
دخترم زیاد چیزی نمیخوره بیشترباشیرسیرمیشه
من ناهار که درست میکنم واسه شامشم میشه...امروز سوپ بوقلمون بود.
شبی یکم ماست هم بهش دادم...
دیگه سیر شد بدون شیر خوردن خوابید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.