۶ پاسخ

دختر من س چهار قاشق بیشتر چیزی نمیخوره شیرم خیلی کم

البته درحدچندقاشق میخوره ولی بازخداروشکر

مثلامن امروزصبح فرنی سیب نهاریکم چرخکرده یه پیازنمک باکره تفت دادم بعددوقاشق برنج ویکم شوید بایه فنجون آب ریختم یه نیم ساعت پخت خیلی دوست داشت شام هم قیمه بدون لپه

دقیقا منم موندم که چی بدم دیگه

دخترم زیاد چیزی نمیخوره بیشترباشیرسیرمیشه

من ناهار که درست میکنم واسه شامشم میشه...امروز سوپ بوقلمون بود.
شبی یکم ماست هم بهش دادم...
دیگه سیر شد بدون شیر خوردن خوابید

سوال های مرتبط

مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی
مامان ارسلان وادریان مامان ارسلان وادریان ۱ سالگی