۲ پاسخ

اونایی که از دیشب قند تو دلشون آب میشد به خاطر آتش بس کجان 🤣یه جوری خوشحال بودن انگار واقعاً باور کردن پیروز جنگ شدیم

فعلا خبری نیست ولی ساعت ۸ ۹بود خیلی صدا میومد

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۲ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۲ سالگی