۱۱ پاسخ

خرما بخور یا ی چند قاشق شیره توت یا انگور

خرما . شیره انگور یا خرما . بادوم هندی و بادوم زمینی . حلوا یا کاچی ، عسل

آب جوش و با کمی پودر زنجبیل و پودر دارچین

من گردو زود اکی میشم

عرق نعنا

من تو بارداری خیلی سردی میخورم ولی اصلا سردی نکردم😂 میتونی خرما یا شیره بخوری

چایی دارچینی

عرق نعنا داغ میکنم میخورم

آب جوش و نبات😂

چای نبات..قرص ویتامین ها هم قطع میکنم نفخم کم شه همش مال آهنه

من از گرما متنفرم عاشق سردی ام😎🤭هیچ وقتم سردی نمیکنم اگرم بکنم فقط آب جوش و نبات یا حوله داغ

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۳ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی