خرما بخور یا ی چند قاشق شیره توت یا انگور
خرما . شیره انگور یا خرما . بادوم هندی و بادوم زمینی . حلوا یا کاچی ، عسل
آب جوش و با کمی پودر زنجبیل و پودر دارچین
من گردو زود اکی میشم
عرق نعنا
من تو بارداری خیلی سردی میخورم ولی اصلا سردی نکردم😂 میتونی خرما یا شیره بخوری
چایی دارچینی
عرق نعنا داغ میکنم میخورم
آب جوش و نبات😂
چای نبات..قرص ویتامین ها هم قطع میکنم نفخم کم شه همش مال آهنه
من از گرما متنفرم عاشق سردی ام😎🤭هیچ وقتم سردی نمیکنم اگرم بکنم فقط آب جوش و نبات یا حوله داغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.