۱۲ پاسخ

آویشن دم کن بهش بده آب روی آتیشه
رادوین هروقت اسهال میشه همین فقد خوبش میکنه

کپسول یوموگی مواد داخلش رو در بیار با یه قاشق آب حل کن بده بخوره آب رو اتیشه

موز.لوپرامی‌د.سیب زمینی پخته.ماست

زینک.پدی لاکت.

موز بده بهش

ببر دکتر بیینه ویروسیه یاچیه طبق اون دارو میدن

من رفتم دکتر به دخترم یع قرص لوپرامید داد گفت یه چهارمش بدم یه بار دادم خوب شد

پدی لاکت روزی 2 ساله میتونی بدی کپسول یوگومی خیلی شنیدم میگن عالیه

پدی لاکت و زینک

پدی لاکت بده.سیب رنده کن بهش بده.موز خوبه.کته با ماست.من یه کم پودر سنجد هم میریزم تو ماست.پلو ماش هم خوبه برای اسهال

پدی لاکت

پدی لاکت

سوال های مرتبط