۳ پاسخ

لعنت بهشون ک حسرت همه چی داریم😔

انشالله درست میشه

تو میمردی شوهرت تنها میموند خونواده ات غصه تو میخوردن پس اونا چی
تو هم عزیز کسی هستی که براشون مهمه باشی

سوال های مرتبط

مامان سان آی🧿ائل سای مامان سان آی🧿ائل سای ۶ سالگی