۵ پاسخ

من به سه روش درست میکنم
اول سوخاری که پسرم خیلی دوستداره بقول خودش خرپ خروپیه😂
دوم لای پلو
سوم با پیاز داغ فراوون و سیب زمینی سرخ کرده مخلوط میکنم

سلام چه مدلیش میخوای درست کنی

میگو اگه میخوای تهچین درست کنی میگو با پیاز ادویه جات و سبزی ماهی سرخ کن بزار لایه برنج عالیه و میگو میتونی خوراک هم درست کنی پیاز سرخ کن میگو بنداز بعد رب گوجه بزن بعد کمی آب بزار بپزه فوق العادس

سلام من با خمیر بنیه درست میکزدم یادس بخیر محشره البته قبلش با یکم نمک ابلیمو و پیاز هرد شده و زرد چوبه مزه دار کن بعد خمیر بنیه درست کن مبگو هارو بنداز توس بنداز تو روغن داغ 😋😋😋😋😋مرغ های نواری و پیاز و سیب زمینی هم رو هم میشه تپ خمیر بندازی سرخ کنی واقعا مخشره

عزیزم میگو من نخوردم خوشمزس؟
بخاطر اون دستوپاهاش بدم میاد😂😂😂

سوال های مرتبط