۳ پاسخ

کچە اگە ترسناک با او خلکە نیدهشت مندالی دیکی هبە هر یکدانە توبیان دکرد😂

خدایشش کی گفته انقددد ترسناکه؟

من هی میام ترسمو از زایمان طبیعی بریزم یکی میاد میگه میدونستین دست میکنن تو ادم جفت و بقایا رو دربیارن؟🫤
راسته؟؟
یا هی برا معاینه دست میکنن تو ادم //:
نمیدونم اینا تجربه زایمان طبیعی تو بیمارستان دولتی توسط ی مشت پرستار بی تجربه بوده یا شخصی ام همچین داستانی داره؟

سوال های مرتبط