۷ پاسخ

تو بیمارستان شیر نداشتم اومدم خونه شیر خشک دادم تا 3 روز هم شیر نداشتم ولی دخترم هر دو تا رو گرفت خداروشکر

شما نظرتو برا خودت نگه دار عزیز 🤣🤣
خیلی بچها هم شیشه شیر میگیرن هم سینه مادر مثل بچه من
خیلی بچها هم بدون اینکه بهشون شیشه بدن سینه مادرو نمیگیرن

شما چقدر نگران شیر دادن بقیه ای❗️

ربطی نداره من دخترم الان نزدیک دو ماهش داره میشه هم شیشه میگیره هم سینه بستگی به نوع شیشه وتعداد دفعاتم داره من کلا سه بار در روز بهش شیر خشک میدم بقیه اش رو شیر خودمو میخوره

من به خواست خودم شیر خشکی شد دوتامون خیلی هم راحتیم همه جا راحت میرم همه چی هم میخورم اونم شیر میخوره هرکدومش سختی خودشو داره مثلا ماها همیشه باید دنبال شیر خشک باشیم و زیاد هم بتونیم بگیریم که کم نیاد برا بچه هی هم باید شیشه هارو تمیز و ضدعفونی کنیم چه اول صبح باشه چه نصف شب

من تا ۶ روز شیر نداشتم
بعد شش روز با هزار زحمت شیشه رو گرفتم و شیر خودمو دادم

به من باشه‌کلا میخام شیرخشکی بشه سرپسرم خیای اذیت شدم براشیردادن این یکیو میخام شیرخشکم بدم

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی