سلام دوستان جدیدا کسی سرکلاژ کرده چقد هزینش شده واستون؟

۸ پاسخ

من ۴ روز قبل عید انجام دادم
۱۵ تومن شد

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

پریشب انجام دادم ۱۶ میلیون

بیمارستان خصوصی ۲۳ تومن

من برج 10انجام دادم بیمارستان دولتی 2ونیم

۶۰تومن با زیرمیزی دکتز این هفته انجام دادم

سلام برج ۱۱ انجام دادم و بیمارستان خصوصی تقریبا ۲۰ میلیون

چی هست؟!

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دنیزو ♥️تو دلی مامان دنیزو ♥️تو دلی ۲ سالگی