۸ پاسخ

دختر با پسر فرق داره ولی دختر من تو ۹ ماهگی ۸۱۰۰ بود وزنش، دکترش گفت رو نموداره
فک نکنم برای ۸ ماه ۸۸۰۰ کم باشه، بهداشت سواد ندارن فقط حرف میزنن، تو نمودار رشد گهواره وارد کنید دقیق بهتون میگه وزنش کمه یا نه

وزنش عالیه چرت گفته

من دخترم ۸۵۰۰ بود بهداشت گفت خوبه
گفت بین هفتماهگی هشت ماهگی بچه وزن زیاد اضافه نمیکنه

وزنش خوبه پسر من وزن تولد ۳۶۰۰ بود الان نه ماهشه شده ۸۶۰۰

وزنش که خیلی خوبه

اصلا هم کم نیست عالیه

خیلی خوبه وزنش ک چرت گفته

به نظرم خوبه باز ببر دکترش چک کنه رو‌حرف بهداشت حساب باز نکن من بهداشت و قبول ندارم

سوال های مرتبط