۹ پاسخ

برای منم سمت راست بیشتره
کلا از اول بارداری همه درد و علائم هام هم سمت راست بود

واسه منم سمت چپ علائم بیشتری داره ولی خیلی برام سخته سمت چپ خوابیدن

منم تا چندهفته پیش اینطور بود ولی الان باز سمت چپ علائم بیشتری داره

بنظرم راست و چپ نداره. سمت چپ فقط خون رسانی بیشتر ب جنین.

منم همینطور

منم سمت راست میخابم تکوناش بیشتره🤣

منم همینطورم

منم همینم

منم راست ک میخوابم زیاده

سوال های مرتبط