سیب‌ زمینی چجوری پوره کنم واسه پسرم

۳ پاسخ

میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنیم؟

من سیب زمینی رو پوست کندم، تکه کردم گذاشتم بخارپز بشه
بعد با گوشتکوب برقی له کردم‌. یکم از شیر خودم قاطی کردم که رقیق بشه و دادم بهش
بعضیا با کره قاطی میکنن ولی من هنوز تست حساسیت کره رو نگرفتم واسه همین نزدم

ابپز کن با یکم کره و شیر قاطی کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان دِلآ🦩🌱 مامان دِلآ🦩🌱 ۹ ماهگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی