۱۴ پاسخ

هی دوران مجردیم داغون بودغیرازکلفتی کاردیگه نمیکردم

و منی که دوست پسر نداشتم😂

منم ب شدت دلم میخاد برگردم ب زمان گذشته😔

آخ گفتییییی😭😭😭چه قدر همچی یجور دیگه بود

شارژ نداشتیم تک مینداختیم بزنگن خخخخخخخ یادش بخیر

یادش بخیررررر 🥲

چ روزایی بود و قدر ندونستیم یادش بخییییر🥺😂❤️

آخ آخ یادش بخیر

چی بود اخه همش قهرو دعوا 😂😂

وااخ منم دنیای بدون بچه خیلی خوب بود😂

وای نگو ....اس نده ج این اسم نده 😂😂😂😂😂😂😂کیا فهمیدن

سامسونگ در داری ک تازه مد شده بود اولین گوشی من بود
ی جور لاچکری کلاس بودم راهنمای بودم سال ۸۵،۸۶😂😂
وایییی چقدر حال میداد اون موقعه
دمت گرم یهو یاد اون موقعه افتادم

نه من نه اصلا دلم نمیخواد برگردم به اون دوران🥲

🥹🥺😢😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان Ali👶 مامان Ali👶 ۳ سالگی