۴ پاسخ

من درست کردم واقعا از بوش حالم بهم خورد حیف اسفناج که خورشت کنی😵‍💫

پیاز و تفت بده بعد گوشتو یکم ک سرخ شد زردچوبه اضافه کن و بعد اسفناج های ابپز و تفت خوردتو ب مواد اضافه کن نوک قاشق رب هم بد نمیشه طعمش و با نصف لیوان ابغوره عالی میشه بعد اب اضافه کن زمانی ک پخت یساعت اخر الو هاتو بریز بپزه

کار خاصی نداره، من با گوشت درست میکنم، مثل بقیه خورشتا اول پیاز تفت بده بعد گوشت اضافه کن تفت بده بعد ادویه و بعد آب بریز تا روی گوشت بذار ۲ ساعت بمونه

اسفناج رو خورد کن اگه دوست داری ریز اگه دوست داری نواری بذار رو شعله آب بندازه آبش جمع شد روغن بریز یکم تفت بده
گوشت ک ۲ ساعت پخت اسفناج رو بهش اضافه کن بذار ۱ ساعت دیگه بمونه نمک هم بریز
آلوهارو با آبجوش خیس کن خاک و ایناش دربیاد اون ۱ ساعت ک گذشت آلوهارو بنداز تو خورش نیم ساعت بعد خاموش کن

من که بلد نیستم ولی تایپیک تو نگاه میکنم هرچی دستورشو گذاشت عکس میگیرم درست میکنم اسمش ک خوشگله به نظر ترش میاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی